Monday 6 August 2018

Pengedar Shaklee Sandakan - LynScully [019 589 4496]

Hye perkenalkan diri Nama saya NUR ALFALIN SCULLY

Saya pengedar sah shaklee bahagian sandakan,sabah dan seluruh malaysia.

Saya membuat servis
✔ Cod bahagian sandakan Setiap hari
✔ Cod bahagian Kk Isnin-Jumaat
✔ Postage keseluruh malaysia Setiap hari kecuali ahad ( Pembayaran yang dibuat sebelum jam 3pm..Order akan dipos pada hari yang sama )


Jadi orang sandakan kalau mau servis cod shaklee sampai depan rumah kamu boleh hubungi saya di 019.589.4496  😉

Bahagian kk pun saya ada servis cod (menggunakan perkhidmatan runner)

Beli dengan saya ..Saya akan bagi cara makan suplemen yang betul dan saya akan share tips yang berkesan ♥

Whatsapp saya untuk sebarang pertanyaan atau Order KLIK SINI

SERVIS COD SANDAKAN & KK / POSTAGE KESELURUH MALAYSIA ❤



Terima Kasih kepada Customer yang percayakan saya ! 
____________________________________________
   ~  Shaklee Independent Distributor  ~



Nur Alfalin Scully
SID- 1289195
CALL/WHATSAPP - 019.589.4496
FB personal- Lyn Scully
FB PAGES- Pengedar shaklee sabah
Instagram- Lynscully_shakleesid

                                     ♥

No comments:

Post a Comment

Cara mengatasi keputihan - Lyn Scully

Assalamualaikum hye, entry kali ini lyn mahu share cara mengatasi masalah keputihan dengan berkesan... WANITA DAN KEPUTIHAN BERPISAH ...